Cumu sceglite i cilindri è i giunti di tubi pneumatici?

nutizie02_1

U cilindru d'aria hè l'elementu esecutivu in u sistema pneumaticu, è a qualità di u cilindru di l'aria affettarà direttamente u funziunamentu di u funziunamentu di l'equipaggiu di supportu.Dunque, duvemu attente à i seguenti aspetti quandu selezziunate u cilindru di l'aria: 1. Sceglite un fabricatore cù una alta reputazione, una bona qualità è una reputazione di serviziu di l'imprese di produzzione.2. Verificate i normi utilizati da l'impresa per pruduce cilindri.S'ellu hè u standard di l'impresa, deve esse paragunatu cù u standard di l'industria.3. Inspeccione l'aspettu, a fuga interna è esterna è a prestazione senza carica di u cilindru: a.Apparenza: Ùn ci deve esse micca graffii nantu à a superficia di u canna di cilindru è di u pistone, è senza buchi d'aria è tracoma à a tappa finale.b.Fuga interna è esterna: U cilindru ùn hè micca permessu di avè una fuga esterna eccettu l'estremità di a barra.A fuga interna è a fuga esterna di l'estremità di u bastone deve esse menu di (3 + 0.15D) ml / min è (3 + 0.15d) ml / min rispettivamente.c.Prestazione senza carica: Mettite u cilindru in un statu senza carica, è fate correre à bassa velocità per vede quale hè a so vitezza senza crawling.A più bassa a velocità, u megliu.4. Prestate attenzione à a forma di stallazione è a dimensione di u cilindru.A dimensione di a stallazione pò esse pruposta quandu l'ordine da u fabricatore.In generale, u cilindru ùn hè micca in stock, cusì pruvate d'utilizà u tipu standard, chì pò accurtà u tempu di consegna.
1. A forma di cunghjunta di u pipa:
a.Articulazione di pipa di tippu di pinza, principarmenti adattata per tubi intrecciati di cuttuni;
b.Giunta di pipa di tippu di manica di carta, adattata principalmente per pipa di metalli non ferrosi è pipa di nylon duru;
c.Giunti di tubi plug-in, adattati principalmente per tubi di nylon è tubi di plastica.
2. A forma di pipa joint: divisu in angle bent, right angle, attraversu piastra, tee, croce, etc Users ponu sceglie secondu à i so bisogni.
3. Ci sò trè metudi nominali per l'interfaccia di u joint pipe:
a.Sicondu u diamitru nominali di u pipeline cunnessu, cumunimenti cunnisciutu cum'è "diamitru", quandu si compra articuli di pipa clamp-type è ferrule-type pipeline, fate attenzione à u diametru internu di a pipa;quandu sceglie junzioni pipa plug-in, si deve esse Nota u diamitru fora di u tubu.Comu comunmente utilizatu per e articulazioni di rami cum'è tee è croce.
b.Stu tipu di raccordamentu ùn hè micca cumunimenti utilizatu basatu annantu à a designazione di u filu di l'interfaccia di u raccordu.
c.Sicondu u diametru nominale di u pipeline è a cumminazione nominale di u filu di l'interfaccia di l'articulazione, stu tipu di articulazione hè spessu usata per l'ingressu è l'outlet di cumpunenti pneumatici.


Tempu di post: Jul-29-2022